tisdag 19 mars 2013

Fortfarande trött

Lax och (färsk) spenatomelett till middag, nam!


Se den svansen... Sötast! 
Vackra rosor fast de har nog haft lite för lite vatten...
Jag kastar i mig antioxidanter! Massor av dem från morgon och kväll men det verkar inte hjälpa. Jag är trött och sliten, och har alldeles för lite karotenoider mot vad jag ska enligt Pharmanex. Smoothie på morgonen med massa frukter, och mest grøn lunch, med proteiner i form av något kött oftast. Något liknande till middag och frukter.  Och så tar jag såklart extra tillskott i form av multivitaminer etc. Morgonmöte i morse, gick bra, presentation av "mine løfter" och en dag på jobbet som gick lika fort som alla andra, tiden bara flyger iväg på jobbet. Och så spinning. Blev visst en maxpuls test istället för vanlig spinning. Var tyvärr inte helt laddad och hade redan spinnat i 30 min innan jag fick höra att vi skulle kolla maxpulsen. Så jag var väl inte helt taggad och förberedd heller för den delen. Men gjorde så gott jag kunde och kom upp i 186 slag/min idag. Klarar alldeles säkert endel till om jag får testa mer förberedd på både mat och sömn fronten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar