lördag 9 mars 2013

Winfrida

Några små presenter till Winfrida, som skal sändas till Dar Es Salaam, Tanzania

Fransk manikyr,  a la Anna ;)
Jag har varit så trött de sista dagarna, idag var inget undantag trots att jag sov länge imorse, och egentligen inte har gjort något speciellt idag. Målat naglarna medan anisktsmasken fick verka. Fransk manikyr. Men allt jag har i tankarna är fortfarande gårdagens hemska upplevelse. Åkte ut en sväng och handlade, blev ett stackars kilo lösviktsgodis som nu ligger på i en skål på bordet. Och såklart extremt mycket annat. Bland annat ett nytt rosa glitter skla till min iPhone och ett fint vitt fårskinn till skinnsoffan. För idag har vi inpregnerat den, så nu ser den väldigt fin ut ;) Såg lite på säng medan jag var på Skejdar. Wonderland verkar vara bra, nu på rabatt, men den jag ville ha som var 210 cm bred kostade såklart ca 50 lakan! Crazy! Fick dessutom inhandlat present till Winfrida, mitt fadderbarn i Tanzania. Skulle ha sänt till jul, men det kommer nu, bättre sent än aldrig. Efter nachos till middag så har vi sett film; Illusjonisten. Jävligt bra faktiskt! Blir en lugn dag imorgon också, hade tänkt oss en slalomtur. Men jag tror hellre vi prioriterar att gå i kyrkan och träna i den kyla som är, och inte minst så tror jag att det blir skönt för min del under omständigheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar