torsdag 7 mars 2013

Trött

Känner mig ungefär såhär trött ;)
Hemma efter jobbet, och ledigt från träningen efter 3 påföljande träningsdagar. Har varit så otroligt trött de sista dagarna! Men har haft en förklaring varje, dag har jag inbillat mig, men jag vet faktiskt inte varför jag är så sjukt trött! Är iallafall störigt jobbigt att vara trött hela tiden... Kanske jag behöver med energi än det jag får i mig med maten? Nästan lite snurrig ibland... Och inte minst alldeles nyss när jag i tillägg inser att Amanda efter operationen inte vill gå utan bara ligger och myser med mig och att jag bär henne överallt. Försökt ställa henne på benen som bara darrade. Läskigt! Ringde veterinären som sa att jag skulle komma in med henne imorgon om hon inte var bättre. Skulle försöka få i henne lite mer mat, så nu har hon fått äta både ett och annat gott i sängen.... Hmmmm.... Funkade inte. Men så testade jag att ta av henne body'n. Och JAAAAAA, det verkar ha funkat! Hon går lite nu iallafall! Hoppas! Hoppas! Hoppas! Blir bara fiskbullar till middag idag, orkar inte laga nåt, och imorgon har ju Hanna med lunch, så morgondagen löser sig ;) Tar en lugn kväll, ser på Vampire Diary's som har säsongs premiär, och sen ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar