måndag 4 mars 2013

Sjuk?

Lyckliga jag har återfått mina fina spinningskor,
och sparat ca 1800 kr; 1600 kr för skorna och 200 kr för bindningarna.  
Nej, jag kan inte bli sjuk! För vem ska jobba då? Har alldeles för få farmaseuter för att bli sjuk, får iallafall vänta till sommaren med sånt onödigt ont. För innan dess passar det inte alls ;) Jobbat en heldag utan att ens ha en lunchpaus. Men de tar hand om mig på jobbet då. Var ute och köpte min favoriträtt på Brasseriet till mig idag: kycklingsallad! Som jag kunde äta lite av mellan kunderna! :) Formen är inte den bästa, men åkte till SATS för att höra om mina spinningskor idag igen. Som en liten ängel kom tjejen med mina fina skor. LYCKA! Blev med på ett Core pass, och körde lite styrka innan jag begav mig hem där jag somnade med träningskläderna på. Ja, man kan väl lugnt säga att jag var minst sagt trött! ;) Efter en timme stod jag upp och lagade lite mat, spenatsoppa med ägg. Och blodpudding med lingonsylt till efterrätt, smakade faktiskt otroligt bra :) Och så blir det tidig kväll, för jag ska vara i fin form till imorgon. Så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar