söndag 24 mars 2013

Kongsberg

Frukost innan avresa till Kongsberg! 

Påväg till Kongsberg, färjan lägger till kaj i Horten.


Lycklig med sol i ansiktet uppe i backen! 
Tacksam för en fin dag i slalombacken, med solsken i mitt ansikte :) Lycka! Dagen i Kongsberg har varit fantastiskt fin! Har njutit slalom tillsammans med Runes trevliga kollegor (Kenneth och Knut) och deras barn. Jag och Noah, Kenneths son, med de fantastiskt vackra blåa ögonen körde upp och ner backarna hela dagen i samma tempo, skoj! ;) Men nu är jag så trött efter dagen så att jag bara vill stupa i säng, vilket jag också ska göra strax. Somnade pinsamt tidigt igår, kl 22 till trots för att jag sov middag kl 17-19. Galet! Hoppas återhämta mig under påsken, för detta är ohållbart! Jag kan ju inte sova bort livet. Tror jag måste flytta närmare solen... ;)
Jag är en soldyrkare, och i solen mår jag bra!

Njuter utsikten över Kongsberg, och såklart att åka slalom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar