tisdag 9 april 2013

Apoteks slit ;)

Fna dagar för Amanda när det är helg,
men inget sällskap att få för henne på dessa tuffa vardagar!
Måste ta bättre vara på min sötnos! <3

Ja, sant nog så flyttar jag mitt andra apotek, en ombyggningsprocess på nytt! Slit är vad det är! Kvällen har gått till att flytta varor från de gamla lokalerna till det nya centret som är nybyggt och har nyöppning på torsdag! Så den 11:e april kl. 10.00 öppnar vi dörrarna till nya Apotek 1 Svanen Borgenhaugen. Ser väldigt fint ut, men det kommer att bli jobb hela imorgon och halva natten tror jag innan allt är i box, och det ska det vara! Bortsett från jobb på Svanen så har dagen på Løven, huvudapoteket, gått bättre än förväntat. Hann tom med en intervall träning på 32 minuter i lunchen, härligt! Tacksam för all den energi ett sånt avbrott kan ge. Länge sen jag hade en så fin dag som i dag, lixom lite piggare än vad jag har varit i det sista. För bortsett från det avbrottet har man jobbat i 12 timmar i dag och imorgon blir det säkert ännu längre! Men det har gått superbra, inte minst med en tuff multidose dag som gick över all förväntan, vi är så duktiga ;) Efter detta slit ska jag bara ta vara på min hälsa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar