måndag 22 april 2013

Träning och resa


Alf Laila Wa Laila, vårt hotell i Egypten till sommaren
Efter en något obehaglig natt med alldeles för lite sömn kom jag mig till jobbet på Løven, åkte så till Svanen och jobbade lite där. Och efter det blev det ett grymt "styrketråkk" spinning och så marklyft samt "opptrekk" på gymmet. Helt nya övningar för mig, men jag ska bli grym på det också ;) Slog rekord på spinningen; 140 Watt i snitt på hela passet inkl. uppvärmning och avslutning. Var uppe på 144 watt helt till sista låten. Pulsen låg faktiskt oftast inte högre än 80-85%, men var uppe på 95%. Här om dagen kom jag upp på 193 i puls, det var tufft! Hemma blev jag sjukt sugen på hemmabakat bröd (Runes far har bakat) så jag åt hela 3 skivor, och sen blev det ungslagar lax med blomkål och broccoli till middag :) Spenatsoppan gick förresten hem hos Hanna, härligt :)

Och så kommer resandet in, what I love to to! Egypten har betalats depositum på, och så ringer Artur som vill dra till Centralamerika i november. Hade ju varit coolt. Han hittade sjukt billga biljetter till Panama. Skulle kunna dra dit, sen Costa Rica, Nicaragua, El Salvador och sist Honduras. Jag hade gärna fått med mig Guatemala och Belize, men det blir nog för knappt om tid. Ska tänka till imorgon, kanske vi bokar det... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar