tisdag 16 april 2013

Bortbjuden på fika

Ann-Karin och Mahsa på jobbet till stängning med mig!
Lite för få kunder, eftersom jag hade tid att ta bilder ;)
En bra dag på jobbet där jag hann med allt jag skulle trots för att jag försov mig imorse. Amanda har blivit så jobbig på natten, trodde jag skaffade en katt när hon flyttade in, men det blev mer en bebis. Hon har börjat håra nu när värmen är påväg, så är därför utestängt från sovrummet. Men skrapar på dörren lite titt som tätt hela natten. Jätte jobbigt! I går natt var jag uppe några gånger, i natt var det Runes tur att stå upp. Jag hade öronproppar och sov gott, lite för gott! Hörde inte väckarklockan och försov mig till mitt eget morgonmöte. Men kom trots det bara 15 min försent och vi hann ta upp det som vi skulle trots allt. Sprutar vatten på henne när vi står upp och öppnar dörren, men vår pia är så smart så när hon nu krafsar på dörren och vi öppnar så gömmer hon sig. Måste hitta på något, för vi behöver sova!

Tränade Core i dag, väl hemma blev det lite middag från gårdagen och efter duschen begav jag mig ut i regnet på besök till Ola, en söt tjej som bjöd mig på fika, supermysigt! På grund av regnet blev jag blöt trots att hon inte bor långt borta, usch! Jag SAKNAR mitt körkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar