torsdag 25 april 2013

Grym spinning

Tog en paus i jobbet i dag, och körde då ett grymt spinning pass. Så sjukt nöjd och sliten efter 45 min spinning med hög puls och maxande av medeltyngden på trampandet; 152 watt i medel! Härligt och svettigt! Massa energi när jag kom tillbaka till jobbet och fick köra på som ensam farmaseut till stängning! Hemma kom jag på att jag glömt mobilen på jobbet, klantigt! Men eftersom Amanda kördes till Lena så var det inte så långt att köra inom jobbet och hämta den. Ordnade middag; kyckling, pressad blomkål och "mizeria" (en sortspolsk tzatziki). Och så ordnade jag med både min och mammas deklaration! Fick så min dos Spross för dagen samtidigt som jag packade lite. Ska till Uppsala imorgon! Ska bli underbart som vanligt att komma hem, och såklart visar det sig att även Henrik ska hem denna helg, så vi ses där ;) Jacob var tyvärr hemma en helg för tidigt, men vi ses väl iallafall förr eller senare nånstans! ;) Nu är det dags för Vampire Diary's! Och popcorn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar