tisdag 2 april 2013

Tillbaka och trött!

En annan trött tjej;
söta Bianca har somnat på Ionels arm ;) 
Tillbaka hemma och så kom tröttheten pang bom! Alltså, jag har varit trött hemma i Uppsala också, trots att jag har sovit massa, men jag har lixom inte behövt sova på dagen. Men i dag på jobbet var en mardröm och ännu mer direkt efter då ag la mig och sov i 1 timme. Fanns ingen chans att gå och träna trots att jag var 120% taggad och hade sjukt lust att vara igång igen! Måste få gjort något med det här, helt ohållbart! Rune fick laga middag, blev falukorv och makaroner ;) Och så tvingade jag fram lite krafter till att laga morgondagens lunch: kyckling med champinjoner och sparris, samt en lite mindre lyckad sallad. Men, men... Får duga! ;) Nu ska jag sova strax, för imorgon SKAL jag träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar