onsdag 17 april 2013

Idag kom mitt KÖRKORT! Jippi!

Avslutade med att skriva att jag saknar mitt körkort i går! Och bönen blev hörd, för i dag fick jag tillbaka mitt körkort! JIPPI! Så glad, nästan lika glad som den gången man faktsikt fick körkort för första gången. Men denna gång blir det ett norskt körkort, så då kan jag ju börja köra på norskt vis: fickparkera på fel sida av vägen och så vidare ;) Solen sken och livet var härligt, dagen på jobbet var dock desto tyngre. Men det man inte dör av gör en starkare! :) Väl hemma blev det god middag, så saftig kyckling med stekta grönsaker (riven morot och blomkål), samt kokad broccoli. Välkryddat, nam! Och lunchen Hanna lagade i dag var också en höjdare, sallad med fläskfilè och hemmalagad pesto till det :)

Vackra underbara Sunar <3


Efter middagen hade jag en härlig update med vänner på både Voxer, och inte minst telefon med Sunar i några timmar! Hon är så sköööööön! ;) Saknar mina nära och kära, och inte minst vackra Stockholm! "Stockholm i mitt hjärta!"

ps. Hittade en liten film av Amanda som kattunge, min sötnos som förgyller dagen här hemma... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar