söndag 21 april 2013

Bakis söndag!

Bakisfrukost hemma hos Manal ;)
Har varit en trött dag idag. Men det är inget konstigt med det, har ju knappt sovit något... Delat säng med Manal. Vaknade visserligen sent efter en något orolig natt, åt så en god frukost, men så somnade Manal om igen. Jag la mig på soffan med pc'n i knät. Bloggade gårdagens nytt och när hon stod upp för andra gång begav jag mig hemåt. Världens lyckligaste och mest tacksamma tjej var jag när bilen startade! YES! Lycka! Hemma lagade jag lunch till imorgon; undrar vad Hanna sägen om morgondagens spenatsoppa? ;) Och middagen ikväll blev nachos. Älskade det verkligen förr, men är så sjukt trött på det efter att ha förätit mig på det den sista tiden.

Rune kom hem från Harstad, började montera skåpet som vi köpt och svor ute i hallen halva kvällen. För det blir ju aldrig som han tänkt sig ;) Men han fick i hop det tillslut. Kommer bilder när allt är på plats...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar