onsdag 24 april 2013

Träningsvärk



Ny hylla på sovrummet, nöjd!
Grym träningsvärk, men trots det drog jag på både Core och Puls i dag efter jobbet. Och tack vare lite sällskap så tränade jag faktiskt tom lite styrka med Cathrine efter 1,5 timmes pass. Middagen blev mindre nyttig i dag, spagetti och köttfärssås. Men det var gott! Åt lite mögelost och vindruvor som dessert och packade så en väska med diverse fina kläder så att jag är förberedd till att resa hem till Sverige! Ska bli så skönt att komma hem och möta nära och kära, min familj och vänner. Måste bara komma ihåg att jag ska deklarera imorgon. Nu är det lite eld i baken här! ;) Lite för mycket som ska göras, men det går, it always does! ;)

ps. I dag tog jag själv ut stygnen från foten/tån. Aj! Eller det gick väl egentligen väldigt bra, men svider lite nu....

Amanda är också nöjd på sovrummet,
hon myser i min garderob bland byxorna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar