lördag 13 april 2013

Trött fredag, känns som att helgen startade igår ;)

En av mina härliga Sprossar ;)
Alltid trevligt sällskap!
Efter några flaskor vin och en social kväll med Henrik till långt ut på natten så var det tungt att stå upp tidigt och åka till läkaren. Men snälla Henrik stod upp med mig och körde mig med min lilla röda pärla till läkaren. Kändes verkligen som att man satt på gatan och körde. Länge sen nu jag var ute och åkte i min lilla sportbil ;) Kalciumet hade gått ner lite, så det är bra. Minimalt högt nu, så jag ska ta nya pröver om 6-8 veckor. Men vad ska jag göra för att bli pigg. Behöver verkligen få tillbaka gnistan och glöden! Kanske det bara är vårtrötthet trots allt. Hur som helst blev det en lång och härlig frukost, socialt! Härligt med trevligt sällskap! Önskar att man fick det oftare. Ska kika lite på flygbiljetter till Ålesund, för att hälsa på hos Henrik. Kanske redan i maj :) Efter en trevlig förmiddag fick Henrik vidare agera chafför till körkortslösa mig, så han körde mig till jobbet, hälsade på alla, och körde sen vidare till Göteborg! Själv åkte jag hem efter stängning istället för att spinna, och sov 2 timmar, trött. Sen middag och soffan framför tv'n. Blir en lugn och soft helg!




Några bilder till från Svanen.


Jag och Marit
En stor del av apotekpersonalen på Svanen och jag :)


Vår fina öppnings tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar