lördag 13 april 2013

Scary

Denna frisyr var supersnygg,
skulle passa mig perfekt ;)
Ikväll blir det filmkväll, en skräckis :) Det är faktiskt mysigt med det ibland, och såklart popcorn och godis! Men från imrgon så är det skärpning igjen. Då ska det tränas och ätas nyttigt! Hoppas foten är bättre då, känner nämligen min nyopererade tå ganska väl när jag är ute och går. Haltar, och av lägga belastningen fel får jag ont i ryggen! Så därför sitter jag ner mest nu... Sov lange i dag, duschade länge, ordnade håret och hade ansikts spa. Och sen åkte jag och Rune till Strömstad och åt middag på Heat. Riktigt gott faktiskt! Handlade på vägen hem, la mig i soffan. Och snart är det myskväll!

Så jag testade en första gång
medan jag väntade på maten, haha...
Måste nog öva lite!!

Riktigt god kyckling med cashew nötter på Heat i Strömstad

Snygg kille på andra sidan bordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar