måndag 29 april 2013

Pensionär

Mina ben är "SORE" imorgon!
I dag har varit en riktig pensionärs dag! Stod upp ganska sent, försökte få uträttat nåt men allt gick lixom lite FÖR sakta! Så efter många om och men kom jag mig till laserkliniken i Uppsala kl. 13.30 och fick lasrat bort de sista fjunen under armarna. Funderar på att ge mig på benen; men jag är alltid för brun, så det är går inte! Och sluta resa kan jag ju inte göra bara för att få lasra benen. Det är det inte värt! Hur som helst gick jag sen till banken för att få en ny pin-kod till kortet som jag aldrig använt. Sorgligt lång kö, men jag lyckades smita mellan och få några ord med en trevlig man som faktiskt kom ihåg mig sen julas! Vilken tur jag har!! Blev thai lunch på Aahanthai, nam! Efter det blev det bara trams hemma där klockan tickade iväg. Och så kom Tele2 killen som tog upp kvällen med massa erbjudanden. Tog ju för sjutton en hel evighet innan han blev klar och vi hade köpt nästan allt han hade att sälja. Var väl enda sättet att bli av med honom ;) Efter det tog jag mig samman och lyckades återigen "smila" till mig en tjänst. Gratis träning på SATS Uppsala! Har visserligen 3 mnd kvar på mitt frysta kort där, men i dag fick jag gå in gratis. Och inte nog med det så fick jag ett härligt benpass med Narbe. Lärde känna en ny kille som tävlar i Fitness, och han orkade faktiskt träna med mig, härligt! ;) Undrar om jag kanske orkar följa med redan imorgon på ett pass till innan Valborg. Tveksamt, men kanske! Vi hade många gemensamma vänner, Uppsala är ju inte så stort men alltid trevligt att träffa nya människor! Så allt i allt; en soft dag med grym träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar