fredag 5 april 2013

Helg?

Saknar världens bästa mamma och pappa,
detta är utanför Cosmonova under påsken!
Är så tacksam för mina omtänksamma,
underbara föräldrar <3
Känns inte helt som fredag eftersom jag måste jobba lördag. Men med tanke på allt som blivit gjort i dag och en lite softare kännsa än andra dagar, samt lite snacks så är det trots lördagsjobb lite helgkänsla ;) Blev ingen spinning efter jobbet i dag fast att jag hade tänkt det, men jag blev hämtad. Och lika bra var nog det, för jag blev så dålig på "Bohus" dit vi åkte efter jobbet. Illamående och ont i huvudet. Fick lägga mig ner när jag väl var hemma medan Rune möblerade om sovrummen. Totalt KAOS. Och när jag väl kände mig bättre efter att ha tagit ibuprofen så kunde jag hjälpa till lite också. Nu har det blivit superfint, en härlig start på att få en nytt och fint sovrum ;) Kommer bilder när det är klart...

ps. 2 timmar tog det hos polisen i dag när jag skulle anmäla hoten som kom här om dagen. Nästan lika skrämmande att bli så nogrannt utfrågad om vad som hände och att få höra sina rättigheter som att faktiskt vara med om en obehaglig situation. Men den snälla polis kvinnan fick mig lite lugn iallafall. De är snälla och hjälpsamma poliser i Sarpsborg, så de förtjänar lite skryt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar