söndag 28 april 2013

Fest hela dagen lång

Bästa systrarna Marin och jag! <3
Dagen startade tidigare än jag hade önskat. För att hinna med hela dagens långa festande ;) Startade i Stockholm på Västmannagatan hos Isabella och Kristoffer med Afternoon Cocktail. Riktigt mysigt! Med massa god mat och dricka! Efter några glas skumpa och mingel begav man sig vidare till nästa fest. Anna Lundin firade sin 30-års dag i Uppsala! Så jag åkte hem och bytte om, rusade in på Gränby och köpte en ros och ett kort för att lägga med presenten. Och begav mig till Seminariegatan där middagen precis skulle börja! Ännu mer mat och dricka serverades! Diggade de brasilianska caipirinja drinkarna! Och inte nog med det kändes det nästan som att det blev en liten reunion på plats. Många av de gamla tjejerna som jag pluggade med på BMC till apotekare var ju på plats. Härligt med update, var ju sex år sedan jag såg dem sist. Men det kändes som att det var i går ;) Och såklart var ju söta samba tjejerna som vi var med i Rio också på plats. Blev en mysig heldagsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar