måndag 8 april 2013

"Nytt" sovrum

Ny lite spegelhörna :)

Denna tavla är ny inskaffad, men den hamnar nog på en
 annan vägg ;) Tror jag vill ha något större över sängen.
Det blir nog bra till slut, har iallafall börjat pyssla med
 rummet nu :) ...och så ska det köpas lite nya kuddar,
det har jag varit på utkik efter länge!
Idag startar 2 helvetes veckor, med alldeles för liten bemanning och extremt mycketatt göra. Många saker som händer under denna tid såklart! Shit happends, men man får göra så gott man kan. Har varit och tagit blodprov igen, så jag väntar spänt på svaren, och ber en bön om att de är bättre denna gång. Hur som helst hann jag faktiskt med ett bra spinningpass idag (kom snabbt upp i hög puls: 182 slag/min) innan Rune hämtade mig. Svettig åkte jag trots det och handlade gardiner till sovrummet och överkast till sängen! Väl hemma lagade Rune middag till oss och jag lunch till mig och Hanna ;) Gårdagens mat gick också hem, härligt! Och imorgon blir det grekisk sallad. Nu ska jag bara slappa, eller lite jobb måste jag nog ordna med, men måste också samla lite krafter till imorgon, blir både en tunga och lång dag! Läser vidare på boken och njuter sovrummet som man nu orkar vara i även när man inte ska sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar