måndag 1 april 2013

Ett glas rött

Vaknade i Uppsala, åt frukost, satt ett tag i solen och sen satt man sig i bilen. Stannade och handlade på Willys och sen körde Rune hela vägen hem till Fredrikstad. Och när Amanda var hämtad och Lena protesterade och inte ville ha mer godis, eftersom hon också ska banta nu efter påsken, ;) så kom vi oss in och packade upp allt! Är ju alltid en full bil som skal packas ur när vi kommer från Sverige. Varför ska man hamstra så mycket? Galet ju! Men jag är ju alltid så sugen på ALLT, när jag är i Sverige och handlar, haha. Älskar att gå och se på utbudet. Alla ostar, skinkor etc. Finns ju så mycket att välja mellan ;) Har nu iallafall satt mig ner med lite svensk musik, Laleh, och ett glas rött vin! Kalorier? Nja, det vet jag inget om ;) Jag tog det för antioxidanternas skull ;) Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar