onsdag 3 april 2013

Puls

En banan, filmjölk, massa blåbär,
och lite hallon, NAM!
Efter en god natts sömn så kände jag mig faktiskt i ganska fin form i dag. Laddade med en Geiromax, och var efter en lite ovanlig dag på jobbet faktiskt i form till att dra på träning. Favorit dagen är ju onsdag med Core och spinning. Men stackars mig, det passet har de tagit bort, så nu är det ingen spinning längre. Blev Core och sen puls pass för första gång ever. Gick bra, men jag tyckte inte att det var konditionsträning nog. Har nog helt enkelt för bra kondition för det passet ;) Får hitta nya pass... Men bara för att ha nämnt det så är det inte alltid lika kul att jobba på ett apotek. Blev hotad av en kund idag, så en timme spenderades på polisstation. Inte första gången, men det är iallafall obehagligt :( It always is!

Väl hemma har jag druckit en blåbärs smoothie och så ska jag at en dusch innan jag ordnar nån lätt middag! Nöjd med dagens insats! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar