tisdag 23 april 2013

Sector alarm

En dag full av möten från morgon till "kväll". Inte minst med 2 svenska killar från Naprapat landslaget. Trevliga svenska killar :) Alltid trevligt att lära känna nya människor! Dagen gick fort. Efter stängning på jobbet hade jag fortfarande massa energi och gick ut i solen och direkt till SATS. I dag blev det intervall träning på löpbandet; 4x4 min löpning på 12, med pauser på 3 min snabb gång. Svettigt! Lite styrka efter det, för jag har träningsvärk i armarna efter i går. Och så mötte jag Peter, den andra naprapaten. Då hade han stand på SATS, Johan var ju där här om dagen. Snälla Peter gav mig också en gratis behandling!  Vilken tur jag haft då, 2 gratis behandlingar på få dagar på min sköra nacke. Kanske det lossnar snart! Hemma blev det kyckling med quenoa och broccoli till middag! Och direkt eftre middagen kom en ung kille och knackade på dörren, och lyckades faktiskt sälja Sector Alarm till hemmet. Så nu behöver jag inte oroa mig längre när vi reser och är borta. För nu är lägenheten både säkrad för brand och inbrott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar