onsdag 10 april 2013

Working hard day and night

Imorgon är den stor nyöppningsdagen på Svanen. Mycket tungt arbete, inte minst i dag, knappt kommit innanför dörren efter en LÅND dag till på jobbet! Men man börjar nu se hur ett fantastiskt fint apotek tar form. Och med ett enormt varutryck. Nu får vi bara hoppas att det bär, men det ser det ut att göra. Och killarna från Bico är duktiga och inte minst trevliga :) Jag är trött och sliten. Hade en paus på 30 min Core i dag, välbehövd. Och nu ska jag faktiskt sova. Behöver lite skönhetssömn innan man står upp imorgon och ska vara fit for fight och inte minst lite presentabel ;) Så det blir väl inte så många timmar, och i natt så sov jag oroligt. Så i dag har jag verkligen varit trött, i generellt dålig form och inte minst haft sjukt ont i huvudet. Något jag nästan aldrig har. "Peppar, peppar, ta i trä" ;)

Gammalt vs Nytt
Det nya apoteket börjar ta form... Detta var taget imorse.
Kommer nya kort imorgon. För här går det undan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar