torsdag 4 april 2013

Runes 35-års dag

Mysig middag hemma; nachos med lite vin!
En dag på jobbet som ensam farmasevt ute i apoteket hela dagen, det är verkligen uttröttande när man inte ens har 30 min lunch paus. Man kan ju inte ens gå ostört på toaletten i 2 minuter innan nån är och ropar efter mig. Helt slut efter denna dag! Och när man väl kom hem så var det dags att laga middag till kära Rune, han fyller ju år idag. Nachos tallrik är hans stora favorit, så det och ett några glas rött vin blev dagens middag. Och så fick hans serverat sin favoritkaka; Napoleon kaka, som dessert! Var på bageriet i morse nämligen ;) Och såklart fick han också en present; Lyle and Scott skjorta :) Efter det fick jag lite inspiration till att ordna på sovrummet, det är lixom inte lägenhetens mest investerade rum. Men med några ideèr nu så kan vi få det mysigt efter en liten tur till Ikea i helgen kanske ;) Låg i sängen och såg på Vampier Diary's, spännande, som alltid! Och apro på spännande, så har jag för 2 dagar sen börjat läsa en bok; "någon sorts frid". Psykologisk spänningsroman. Härlig kvälls sysselsättning nu när jag är så trött om dagarna. Ligger i sängen och läser lite för att känna att jag får lite fritid och så kan man somna när helst man önskar ;)

35-år, det kan man inte tro!
Stilig kille <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar