måndag 29 april 2013

Socialt

Snygga Henrik!
Söndag, bakis! Efter en tung illamående natt kom jag mig ner på stan efter att Henrik tjatat om brunchen på Radisson Blue. Mysigt nere på stan i Uppsala, det har verkligen blivit en ansiktslyft på centrum. Och den gamla tågstation är ett supermysigt cafè. Där mötte jag Henrik med tjejerna från i går; Tina, Jenny och Hedvig. Drog på brunch, och Jenny hängde på. Mysigt, men kunde inte helt njuta maten. Stötte på Elisabet och Adrian på stan efter brunchen, alltid trevligt! Jag diggar ju alla Sprossar ;) Och så hälsade man på en sprudlandes trevlig Kristofer från plugget. Socialt! Väl hemma somnade jag av några timmar innan jag stod upp och gick till brorsan! Och sen vidare för att träffa Maria på stan. Kom på att jag inte ätit sen brunchen så det blev sen middag på Amazing Thai. En social dag med vänner! Och inte minst med mamma, vi låg i sängen och snackade "halva" natten när jag väl kom hem! Lycka!


Elisabet på jobbet, jag och Sprossar asså...
Alla är ju lika trevliga, så det är bra att de finns så många av dem ;)
 
Myskväll med söta Maria på Amazing Thai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar